پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه آلودگی شدید هوای مشهد طی روزهای آینده هم ادامه دارد | هوای امروز شهر، ناسالم برای همه شهروندان (چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۴) ضرورت توسعه فضا‌های شهری ویژه بانوان در مشهد مقدس رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: یکی از تلاش‌های شورای ششم ایجاد امکانات مناسب برای بانوان است نقش شوراهای شهر در تحقق عدالت شهری و توسعه پایدار بوستان بانوان «شهربانو بسیج» مشهد کجاست و چه امکاناتی دارد؟ بوستان‌های بانوان مشهد، الگویی برای شهر‌های دیگر کشور «نگاه جنسیتی»، بزرگ‌ترین ظلم به زن در طول تاریخ است | تأسیس بوستان شهربانو، مصداق تحقق «نگاه هویتی» به زنان شهردار مشهد مقدس مطرح کرد: توسعه فضاهای سبز و بوستان‌های شهری در دوره ششم مدیریت شهری | تامین ۸۰۰ دستگاه اتوبوس از منابع داخلی + فیلم افزایش تعداد بوستان‌های بانوان مشهد به ۱۶ بوستان بوستان بانوان بسیج در مشهد افتتاح شد (۶ آبان ۱۴۰۴) | ترکیبی از طبیعت، ورزش و آرامش برای بانوان مشهدی تداوم آلودگی هوای مشهد برای بیست‌ودومین روز پیاپی (۶ آبان ۱۴۰۴) | کودکان و سالمندان قربانیان اصلی هستند
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه شهروندان از  توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد

  • کد خبر: ۱۲۸۱۹۹
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
شهروند خبرنگار| گلایه شهروندان از  توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد
پاسخ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد به گلایه برخی شهروندان مبنی بر توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد.

پیام شهروندان :

1- پارک خودروهای سنگین در کوچه پس کوچه های خیابان امانمان را بریده است. خودرو سنگین را مقابل منزلشان پارک می کنند. چرا پلیس، قانون بازدارنده ای برای دارندگان این نوع ماشین ها ندارد؟

2- مگر قانون نداریم که خودروهای سنگین نباید در ساعات روز در محلات مختلف شهر تردد کنند؟ حالا خیلی ها این قانون را نه تنها رعایت نمی کنند، بلکه محل عمومی تردد در کوچه ها را به جای پارک اختصاصی خود تبدیل کرده اند.

پاسخ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد:

جرایم رانندگی با تخلفی که برخی رانندگان مرتکب می شوند، تقریبا سنخیت منطقی ندارد. وقتی یک تریلی مقابل یک معبر توقف می کند، تنها 21هزار تومان جریمه می شود، بنابراین اگر پلیس به راننده بگوید خودرو سنگین خود را شب ها باید به پارکینگ شهرداری یا خارج شهر و حاشیه آن ببرد و پارک کند، برای راننده نمی صرفد که سوخت بسوزاند و خودرویش را برای پارک به حاشیه شهر ببرد.

ازسوی دیگر در پارکینگ مخصوص برای برگشت به منزل، باید تاکسی بگیرد و به طور میانگین 20هزار تومان شب ها برای رسیدن به منزل و صبح ها برای رسیدن به خودرو در پارکینگ هزینه کند و علاوه بر آن کلی وقت در مسیر رفت وبرگشت از دست بدهد، بنابراین در بهترین حالت، راننده ترجیح می دهد 21هزار تومان جریمه را بپردازد.

در ورودی شهر نیز شهرداری تابلوهایی برای جلوگیری از ورود خودروهای سنگین با مضمون ورودممنوع نصب کرده است که متاسفانه قانون، این تابلوها را ورودممنوع تلقی نمی کند، می گوید: دراصل باید این تابلوها نیز منسجم شود تا اصلا این نوع خودروها وارد معابر شهری نشوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->