ماجرای مخالفت شورای نگهبان با یک مصوبه شورای شهر مشهد چه بود؟ درباره قاسم ارفع که فردوسی را دوباره دفن کرد | یَلی بیرون شاهنامه فاضلاب سرگردان و دردسر‌های مردم مشهد شهردار مشهد مقدس: روابط عمومی، آینه تمام‌نمای عملکرد سازمان و پل ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری است شهردار منطقه ۴ مشهد مقدس: ساخت شهر بدون ترویج فرهنگ شهدا، ناتمام است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) | تداوم جو نسبتاً پایدار و احتمال بارش باران در برخی نقاط روابط عمومی نوین صدای مردم، زبان توسعه «باره توس» بی‌بار مانده است | دیوار دورتادور شهر تابران توس نیازمند بازسازی است توسعه و توازن شهری مشهد با ساخت بوستان ۷۳ هکتاری «کرامت» ثبت یک روز آلوده دیگر در مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) اشتغال مجدد بازنشستگان تأمین اجتماعی، مستمری را قطع می‌کند آماده‌باش شهرداری برای مواجهه با سیلاب احتمالی در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴٠۴) وضعیت قرمز آلودگی هوا در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت آبادگران معرفی شدند در ستایش حکیم توس؛ نگاهی به تازه‌ترین کتاب‌ها درباره فردوسی و شاهنامه رویداد تولید پوستر و اکران شهری «برای خدمت» در مشهد برگزار شد + فیلم مسیرهای ویژه گردشگری در مشهد راه‌اندازی می‌شود شهردار مشهد مقدس: شهر مشهد رتبه سوم هوشمندسازی را در منطقه غرب آسیا و اوراسیا دارد + فیلم تنش ترافیکی در خیابان شهدای سلامت مشهد | اینجا پارک دوبله ظاهراً ممنوع نیست! تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری مشهد برای اتمام ۵ کلان‌پروژه شاخص شهر
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه شهروندان از  توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد

  • کد خبر: ۱۲۸۱۹۹
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
شهروند خبرنگار| گلایه شهروندان از  توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد
پاسخ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد به گلایه برخی شهروندان مبنی بر توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد.

پیام شهروندان :

1- پارک خودروهای سنگین در کوچه پس کوچه های خیابان امانمان را بریده است. خودرو سنگین را مقابل منزلشان پارک می کنند. چرا پلیس، قانون بازدارنده ای برای دارندگان این نوع ماشین ها ندارد؟

2- مگر قانون نداریم که خودروهای سنگین نباید در ساعات روز در محلات مختلف شهر تردد کنند؟ حالا خیلی ها این قانون را نه تنها رعایت نمی کنند، بلکه محل عمومی تردد در کوچه ها را به جای پارک اختصاصی خود تبدیل کرده اند.

پاسخ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد:

جرایم رانندگی با تخلفی که برخی رانندگان مرتکب می شوند، تقریبا سنخیت منطقی ندارد. وقتی یک تریلی مقابل یک معبر توقف می کند، تنها 21هزار تومان جریمه می شود، بنابراین اگر پلیس به راننده بگوید خودرو سنگین خود را شب ها باید به پارکینگ شهرداری یا خارج شهر و حاشیه آن ببرد و پارک کند، برای راننده نمی صرفد که سوخت بسوزاند و خودرویش را برای پارک به حاشیه شهر ببرد.

ازسوی دیگر در پارکینگ مخصوص برای برگشت به منزل، باید تاکسی بگیرد و به طور میانگین 20هزار تومان شب ها برای رسیدن به منزل و صبح ها برای رسیدن به خودرو در پارکینگ هزینه کند و علاوه بر آن کلی وقت در مسیر رفت وبرگشت از دست بدهد، بنابراین در بهترین حالت، راننده ترجیح می دهد 21هزار تومان جریمه را بپردازد.

در ورودی شهر نیز شهرداری تابلوهایی برای جلوگیری از ورود خودروهای سنگین با مضمون ورودممنوع نصب کرده است که متاسفانه قانون، این تابلوها را ورودممنوع تلقی نمی کند، می گوید: دراصل باید این تابلوها نیز منسجم شود تا اصلا این نوع خودروها وارد معابر شهری نشوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->