شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه شهروندان از  توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد

  • کد خبر: ۱۲۸۱۹۹
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
شهروند خبرنگار| گلایه شهروندان از  توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد
پاسخ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد به گلایه برخی شهروندان مبنی بر توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد.

پیام شهروندان :

1- پارک خودروهای سنگین در کوچه پس کوچه های خیابان امانمان را بریده است. خودرو سنگین را مقابل منزلشان پارک می کنند. چرا پلیس، قانون بازدارنده ای برای دارندگان این نوع ماشین ها ندارد؟

2- مگر قانون نداریم که خودروهای سنگین نباید در ساعات روز در محلات مختلف شهر تردد کنند؟ حالا خیلی ها این قانون را نه تنها رعایت نمی کنند، بلکه محل عمومی تردد در کوچه ها را به جای پارک اختصاصی خود تبدیل کرده اند.

پاسخ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد:

جرایم رانندگی با تخلفی که برخی رانندگان مرتکب می شوند، تقریبا سنخیت منطقی ندارد. وقتی یک تریلی مقابل یک معبر توقف می کند، تنها 21هزار تومان جریمه می شود، بنابراین اگر پلیس به راننده بگوید خودرو سنگین خود را شب ها باید به پارکینگ شهرداری یا خارج شهر و حاشیه آن ببرد و پارک کند، برای راننده نمی صرفد که سوخت بسوزاند و خودرویش را برای پارک به حاشیه شهر ببرد.

ازسوی دیگر در پارکینگ مخصوص برای برگشت به منزل، باید تاکسی بگیرد و به طور میانگین 20هزار تومان شب ها برای رسیدن به منزل و صبح ها برای رسیدن به خودرو در پارکینگ هزینه کند و علاوه بر آن کلی وقت در مسیر رفت وبرگشت از دست بدهد، بنابراین در بهترین حالت، راننده ترجیح می دهد 21هزار تومان جریمه را بپردازد.

در ورودی شهر نیز شهرداری تابلوهایی برای جلوگیری از ورود خودروهای سنگین با مضمون ورودممنوع نصب کرده است که متاسفانه قانون، این تابلوها را ورودممنوع تلقی نمی کند، می گوید: دراصل باید این تابلوها نیز منسجم شود تا اصلا این نوع خودروها وارد معابر شهری نشوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->