نشست هم‌اندیشی شفاف‌سازی عملکرد کمیسیون ماده ۵ برگزار شد نگاهی به تاریخ اجتماعی شهر مشهد که نماد هم‌زیستی است | مشهد، پناهی برای ۷۲ ملت رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه میدان معراج شهدا در توس، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تقویت پارکینگ‌های موقت و ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد در ایام چراغ برات ۱۴۰۳ بهره‌برداری از سایت بانوان بوستان «طرق» مشهد تا پایان ۱۴۰۳ استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد با تأکید بر خلاقیت و نوآوری آبفا مشهد: تسریع در ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد نیازمند تنوع تأمین مالی است استفاده از طرح‌های هنرمندان برای بیلبورد‌ها و استرابورد‌ها در جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۴ مشهد گزارشی از مشکلات جدی معیشتی و شغلی تاکسی‌رانان مشهدی | خواسته‌ها و گلایه‌های رانندگان تاکسی اقدام اورژانسی برای بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد ویدئو| اظهارات ظریف درباره موضوع حجاب و حقوق بشر در گفت‌وگو با سی.ان.ان انتصاب مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل‌رسانه شهرداری و مدیر منطقه سه شهرداری مشهدمقدس برگزاری نشست هم‌اندیشی بین دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام چراغ برات جانمایی و نصب ۳۳ نمایشگر شهری در مشهد پویش شمس، آموزش نکات بهداشتی و سلامتی زنان و کودکان به بانوان محلات حاشیه شهر مشهد + ویدئو هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۳ بهمن ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان رضوی از سد شوریجه و تصفیه‌خانه‌های شماره ۷ و التیمور مشهد (۲ بهمن ۱۴۰۳) مهم‌ترین پروژه ایمن‌سازی رانندگی در بولوار وکیل‌آباد مشهد در حال اتمام است مدیر اجرایی مراکز معاینه فنی خودرو مشهد: ۲۰ درصد خودرو‌های زیر چهار سال در مرحله نخست معاینه فنی رد شدند
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه شهروندان از  توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد

  • کد خبر: ۱۲۸۱۹۹
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
شهروند خبرنگار| گلایه شهروندان از  توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد
پاسخ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد به گلایه برخی شهروندان مبنی بر توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد.

پیام شهروندان :

1- پارک خودروهای سنگین در کوچه پس کوچه های خیابان امانمان را بریده است. خودرو سنگین را مقابل منزلشان پارک می کنند. چرا پلیس، قانون بازدارنده ای برای دارندگان این نوع ماشین ها ندارد؟

2- مگر قانون نداریم که خودروهای سنگین نباید در ساعات روز در محلات مختلف شهر تردد کنند؟ حالا خیلی ها این قانون را نه تنها رعایت نمی کنند، بلکه محل عمومی تردد در کوچه ها را به جای پارک اختصاصی خود تبدیل کرده اند.

پاسخ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد:

جرایم رانندگی با تخلفی که برخی رانندگان مرتکب می شوند، تقریبا سنخیت منطقی ندارد. وقتی یک تریلی مقابل یک معبر توقف می کند، تنها 21هزار تومان جریمه می شود، بنابراین اگر پلیس به راننده بگوید خودرو سنگین خود را شب ها باید به پارکینگ شهرداری یا خارج شهر و حاشیه آن ببرد و پارک کند، برای راننده نمی صرفد که سوخت بسوزاند و خودرویش را برای پارک به حاشیه شهر ببرد.

ازسوی دیگر در پارکینگ مخصوص برای برگشت به منزل، باید تاکسی بگیرد و به طور میانگین 20هزار تومان شب ها برای رسیدن به منزل و صبح ها برای رسیدن به خودرو در پارکینگ هزینه کند و علاوه بر آن کلی وقت در مسیر رفت وبرگشت از دست بدهد، بنابراین در بهترین حالت، راننده ترجیح می دهد 21هزار تومان جریمه را بپردازد.

در ورودی شهر نیز شهرداری تابلوهایی برای جلوگیری از ورود خودروهای سنگین با مضمون ورودممنوع نصب کرده است که متاسفانه قانون، این تابلوها را ورودممنوع تلقی نمی کند، می گوید: دراصل باید این تابلوها نیز منسجم شود تا اصلا این نوع خودروها وارد معابر شهری نشوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->